Fjällpung!

Haaaaallaaaa!

Igår hade jag en riktigt kul kväll. Vi träffades några tjejer hemma hos Nathalie, åt god hämtemat och festade till det lite, sen begav vi oss ner mot stan, Helsing och sen Tempel. Var faktiskt längesen jag hade kul när jag gick ut (har alltid jätteskoj innan, på förfestena) men igår var perfect :) Natten slutade med att jag, Alexandra och Sophie gick och natt/morgon/nakenbadade på tropical! superhärligt, haha :)

mmm, bröd
Dansa för paappa!håll in magen josefin!


Innan var jag och Oskar och köpte rökta räker på Råå, så till kvällsmat blev det räkmackor, så sjukt gott! Ska snart sätta på en film vi hyratoch äta lite frukt och oliver :) mumsmums.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sååååååååå roligt vi hade, tack för en underbar kväll/natt, vi måste åka utomlands tillsammans. Fjällpung, fjällpung you can call me fjällpung. :D

2010-08-09 @ 13:59:18
URL: http://ajacovidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0